050 550 1199
 (ark. klo 8-17)

Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

 

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Aurinkovoimalapaketeille ei myönnetä yleistä Kuluttajansuojalain määrittelemää 14 vrk palautusoikeutta, koska tuotepaketit räätälöidään asiakkaan asennusvalintojen mukaisesti ennen niiden toimittamista.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on lähetysaika 2 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä  asiakaspalveluun joko sähköpostitse tilaukset@fixel.fi tai puhelimitse 050 550 1199.

4. Fixel Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Tarkemmat toimitusehdot

 

1. Toimitusaika

Tuotteidemme lähetysaika on 2 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

 

2. Toimitustavat

- Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 0 €

Toimittajan valitsema rahdinkuljettaja tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.

 

3. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Aurinkovoimalapaketeille ei myönnetä yleistä Kuluttajansuojalain tarkoittamaa palautusoikeutta, koska tuotepaketit räätälöidään asiakkaan asennusvalintojen mukaisesti ennen niiden toimittamista.

Mikäli olette saaneet vioittuneita tuotteita tai muuten virheellisen toimituksen, pyydämme ilmoittamaan asiasta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@fixel.fi tai puhelimitse 050 550 1199.

Kun palautuksesta on sovittu, pyydämme käyttämään palautustapana Matkahuollon asiakaspalautusta:

Fixel Oy

Välikyläntie 608
85540 Nivala

Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Mahdollinen maksun palautus tehdään sitä maksutapaa käyttäen, jolla alkuperäinen maksu on tehty.

 

4. Palautuksen kustannukset

Mikäli tuote on viallinen tai virheellinen, palautuksesta on sovittu myyjän kanssa etukäteen ja palautus tehdään myyjän ohjeiden mukaisesti, maksaa myyjä palautuksen rahtikustannukset.

 

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: tilaukset@fixel.fi

 

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen tilaukset@fixel.fi tai puhelimitse 050 550 1199. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Fixel Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

 

7. Yhteystiedot

Fixel Oy

Välikyläntie 608
85540 Nivala

tilaukset@fixel.fi

puh. 050 550 1199

Pääkonttori
Välikyläntie 608
85540 Nivala

Keski-Suomi
Vapaaherrantie 11
40100 Jyväskylä

Y-tunnus:
2822852-5